Miercurea fără cuvinte.Pisica pe WC

A inceput la Carmen.

Mirela Pete.Miercurea fără cuvinte.Am găsit picturile!

Ioan Usca.Premiul

Rokssana.miercurea fara cuvinte – 28 – casuta din copac

CELLA.I mobilitate, ratată, oamenii? mi-s indiferenţi

Ulise al II-lea cel Ocoş.Textul nu-mi aparţine

lunapatrata.Buna dimineata…

Teo Negură.Cărţile vii

Teo Negură.Trafic cu Hituri (runda 91)

31 Responses to Miercurea fără cuvinte.Pisica pe WC

  1. CELLA spune:

    au, au, au … ce cuminţel🙂
    Snejinkuţu n-ar face aşa ceva… da’ mai ştii

  2. CELLA, poza asta o am demult, nu puteam s-o las ascunsa in calculator! 🙂
    Eu am incercat mai demult sa le invat pe pisici sa stea pe WC, insa fara rezultat.
    Tot la nisip le place, au de lucru pana acopera!

  3. rokssana spune:

    educata….ce sa zic ? hahahahaha..bravo ei !

  4. Pingback: Interzis celor care nu stau bine cu inima si cu nervii « Hai ca se poate!

  5. Emahategan spune:

    Se vede ca-i educata.

  6. diverse spune:

    E dresata pisicuta! Super!🙂

  7. CARMEN spune:

    🙂 o „blondina” adorabila !
    am auzit ca asa ceva nu se poate învata… Pisica încearca din curiozitate si cea care reuseste, transmite aceasta evolutie, pe cale genetica urmatoarei generatii🙂 Asa o fi?
    Happy WW!🙂

  8. abbilbal spune:

    Hai că-i nostimă rău de tot.

  9. Pingback: Oare despre Basescu cum vorbesc? Astept parerile dumeavoastra. « Hai ca se poate!

  10. Pingback: 59 de principii ale profesorului de succes (32) | innerspacejournal

  11. Pingback: Regretele toamnei tarzii « Abisuri

  12. Pingback: Cine-mparte, parte-si face « Perspective

  13. Sara spune:

    Ha-ha-ha! Pare educată pisica din imagine…
    Seară frumoasă!🙂

  14. tu1074 spune:

    Pisoiul ăsta e copie fidelă a lui Orange al meu🙂 !
    PS: Originalul nu stă așa pe WC😆 !

  15. Peter spune:

    Ei…, asta ţine de educaţie deja! Bravo!

  16. Pingback: Liga de amatori « Teo Negură

  17. Costin Comba spune:

    Sa fim civilizati, zic….

  18. Pingback: Optimistul… « lunapatrata

  19. Educata, omul ei merita felicitari.

  20. Cred ca i-a fost greu omului pana a invatat-o.

  21. O pisicuta deosebita si ascultatoare, as putea spune. 🙂

  22. Carmen, nu am auzit pana acum ce spui, insa cred ca e posibil.Cunosc destul de bine lumea pisiceasca si cred ca e asa cum spui.Nu stiu cum o fi cu genetica…
    Happy WW!
    Iti multumesc.

  23. Am vazut si filmulete cu pisici care folosesc WC-ul ca si cand ar fi bipezi.

  24. E educata, dresata, nici nu stiu ce sa zic.
    Poate ca din lipsa nisipului a fost nevoita sa incerce si asta?
    O zi frumoasa si-ti multumesc, Sara!

  25. Imi amintesc de poza frumoasa cu cei doi pisoi dragalai ai tai!
    Orange chiar daca nu sta pe WC, foloseste nisipul, pisicile nu fac mizerie daca au nisip curat, nu-i asa?

  26. Peter, iti multumesc.
    Sa stii ca am incercat si eu sa le invat, insa n-au vrut decat sa cerceteze. 🙂

  27. Pisicile sunt civilizate si curate!
    dar si foarte curioase. 🙂

  28. E o dragalasa de pisica!sau o fi motan? 🙂

  29. SoriN spune:

    Este educată pisica din imagine…dar nu am auzit la nici un cunoscut sa aiba o pisica asa educata.Seară frumoasă!🙂

  30. Nici eu nu cunosc pe nimeni cu pisici asa de ducate, insa ele exista, unele isi fac nevoile in scurgerea de la vana…
    Iti multumesc, SoriN!
    O zi frumoasa!

Lasă un răspuns

