La multi ani, Mircea Dinescu!

La multi ani, Mircea Dinescu!

Mircea Dinescu

Mircea Dinescu (n. 11 noiembrie 1950, Slobozia) este un scriitor, publicist și om de afaceri român.

Sunt tânăr, Doamnă

de Mircea Dinescu

Sunt tânăr, Doamnă, vinul mă ştie pe de rost

şi ochiul sclav îmi cară fecioarele prin sânge,
cum aş putea întoarce copilul care-am fost
când carne-mi înfloreşte şi doar uitarea plânge.

Sunt tânăr, Doamnă, lucruri am aşezat destul
ca să pricep căderea din somn spre echilibru,
dar bulgări de lumină dac-aş mânca, sătul
nu m-aş încape în pielea mea de tigru.

Sunt tânăr, Doamnă, tânăr cu spatele frumos
şi vreau drept hrană lapte din sfârcuri de cometă,
să-mi crească ceru-n suflet şi stelele în os
şi să dezmint zăpada pierdut în piruetă.

Sunt tânăr, Doamnă, încă aripile mă ţin
chiar de ating pământul pe-aproape cu genunchii,
această putrezire mă-mbată ca un vin
căci simt curgând prin dânsa bunicile şi unchii.

Sunt tânăr, Doamnă, tânăr, de-aceea nu te cred,
oricât mi-ai spune, timpul nu-şi ascute gheara
deşi arcaşii ceţii spre mine îşi reped
săgeţile vestirii, sunt tânăr. Bună seara!

Din blogosfera.

Theodora.Stati linistiti la locurile voastre! – Maine 11.11.2011 la noi nu o sa vina Sfarsitul Lumii

Gabriela Savitsky.Ce facem când nu facem nimic

Elisa.Calculele privind banii de pensie in 35 de ani de munca

Rokssana.fereastra

Amintiri din filumenie.Vechi scăpărări (091111)

Teo Negură.Sindicatul bunelor maniere

lunapatrata.Cocoselul…

Gina.cine , ce ( mai) suntem?

Tavi.FAZ: TRAIAN BASESCU A ACORDAT UN INTERVIU COTIDIANULUI GERMAN IN CARE A OMIS SA SPUNA DE CE A FOST CHEMAT IN GERMANIA?PENTRU DEMISIE.

4 Responses to La multi ani, Mircea Dinescu!

  1. Pingback: Leapşa « Gabriela Savitsky

  2. Joe spune:

    La multi ani, Mircea! Ti-am urmarit evolutia si ti-am cumparat cateva dintre carti. Sunt mandra ca am fost colega de clasa cu tine(liceu).Am jucat impreuna in piesa .

  3. Pingback: Poveste de vis (57) « Teo Negură

  4. charly spune:

    Acuma nu mai tin minte,ai fost lacatus mecanic,sau esti fiu de lacatus mecanic.An orice caz ai un talent aparte.Nu da ascultare la vorbe urate.Cainii latra si caravana trece.Ati ureaza un”Lamulti Ani”cu sanatate,fericire,un fost lacatus,acum pensionar.Nu te schimba niciodata.Esti O.K asa cum esti.Si sa nu uit.Cand ai emisiunea cu Distinsul Stelian Tanase,vineri seara,cauta sa nu vorbiti an acelas timp caci nu se mai antelege mai nimic cand va bruiati reciproc.Sanatate si la mai mare.

Lasă un răspuns

