Flori, frumoase flori…

Update:Cu mii de scuze, Elisa.M-am grabit si te-am uitat.Elisa.Flori la Gabi


Theodora.Doamne in ce tara traiesc?!

Theodora.Si totusi cine este vinovat?

Ioan Usca.Cerere şi ofertă

Daurel.Apa ca…

Gina.fara catalog

CELLA.RESPIRARE

Mirela.Imagini senine și flori în balcoanele mele

Tavi.BOARDUL FMI DISCUTA AZI,2 IULIE RAPORTUL DESPRE MASURILE ECONOMICE LUATE DE EXECUTIVUL BASESCU:ROMANIA IN PERICOL DE A NU PRIMI TRANSA A CINCEA DIN IMPRUMUTUL FMI!!!

19 Responses to Flori, frumoase flori…

  1. daurel says:

    Dupa atata noroi sunt binevenite. Mai taie cenusiul cel de toate zilele.

  2. Theodora says:

    Sunt SUPERBE!
    Multumesc!

  3. Pingback: ANDREI PLESU – ROMANIA LUI DAN DIACONESCU « Hai ca se poate!

  4. Gabi, nu cumva este ziua ta?
    Ai adunat toata corola lumii!!!
    Mult suicces nepoatei tale la bacalaureat!!!

  5. octavpelin says:

    Gabi,sunt superbe…esti geniala o sambata frumoasa 🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

  6. Elisa says:

    Offf Gabi,tocmai la articolul asta ,asa de frumos ,m-ai sarit? 😦 In plus stii ca nu mai pozez florile,nu mai am cu ce 😦 ,dar nu-i nimic,te pinguiesc eu si ma uit cand vreau la tine 😀

  7. Pingback: Flori la Gabi « Elisa-gradina mea de vis

  8. Poate mai adaug cateva.Imi vine sa le adun pe toate. 🙂

  9. Multumesc si eu.
    Cred ca nu strica sa admiram florile chiar si cele din poze.

  10. Gina, ziua mea e in ianuarie, asa ca nu am parte de prea multe flori.Oricum imi plac mai mult florile de gradina si de pe camp decat cele de sera. 🙂
    Multumesc pentru nepoata mea.Pentru bac si sper sa reuseasca la facultatea aleasa de ea inca de acum vreo doi ani.

  11. Tavi, iti multumesc.
    Un weekend minunat!

  12. Draga Elisa, ma ierti?Nu inteleg cum de te-am uitat desi tot timpul cand adun flori, mai ales trandafiri, ma gandesc la trandafirul tau furat.

    Iti multumesc ca-ti plac si florile culese de mine si-mi pare rau ca nu mai ai aparat de fotografiat!Si pentru ping iti multumesc.
    Iti daruiesc niste flori:

  13. oanaclara says:

    Ce frumoase sunt! Mi-au placut enorm.

  14. Multumesc.Imi plac toate florile.
    Multumesc pentru vizita!

  15. Elisa says:

    Draga mea,aranjamentul din prima poza,de aici de la comentariul tau,este superb 🙂
    Iti multumesc tare mult,deja,de atata compasiune nici nu ma mai doare nimic 😀
    Te imbratisez si-ti doresc o Duminica placuta!

  16. Draga Elisa, ma bucur ca am reusit sa te binedispun cu aceste flori.Am gasit foarte multe, dar marimea pozelor e foarte mare.
    mai bine sa-ti daruiesc inca cateva flori pe care le caut special pentru tine. O duminica minunata!


  17. Pingback: Cosuri cu flori, Flori, Buchete de Flori, comenzi flori in bucuresti, Livrari de flori in bucuresti, florarie in bucuresti

  18. Pingback: http://magazinuldeflori.ro/Flori/

  19. multumesc pentru informatie, sper sa fie de folos indragostitilor, in special. 🙂
    Si nu numai.

Lasă un comentariu