„Adun debitul Prutului cu debitul Dunării şi cu debitul actual al Siretului şi nu îmi iese inundaţie”

„Adun debitul Prutului cu debitul Dunării şi cu debitul actual al Siretului şi nu îmi iese inundaţie”,

a spus Băsescu, precizând că face acest calcul aşa cum îl face orice om cu pregătire tehnică, aşa cum este el.

Băsescu a inspectat, marţi, digul construit pentru apărarea municipiului Galaţi şi le-a spus jurnaliştilor, întrebat fiind cum i se pare construcţia, că aceasta este singura soluţie.

Digul de la Galaţi a fost finalizat. Vezi aici GALERIE FOTO

Din blogosfera.

Elisa.Grădina mea

Theodora.ION ILIESCU DESPRE INUNDATII

Mirela Pete.Imagini senine și flori în balcoanele mele

Caius.Ioan Usca – Ultimul Mitropolit – 46

Ioan Usca.Despre efectul dăunător al alcoolului

Theodora.Adrian Nastase critica lipsa de competenta a Guvernului

Daurel.In asteptarea vinovatilor

Gina.margele colorate

Tavi.TRAIAN BASESCU A TRANSMIS CONDOLEANTE FAMILILOR VICTEMELOR CATASTROFEI AVIATICE DE LA TUZLA!!!

3 Responses to „Adun debitul Prutului cu debitul Dunării şi cu debitul actual al Siretului şi nu îmi iese inundaţie”

  1. Pingback: Grădina mea « Elisa-gradina mea de vis

  2. Pingback: Discordia « Ioan Usca

  3. Pingback: Grădina mea | cuelisa.com

Lasă un comentariu