Casiana Ioniţă, doctorand, premiată la Harvard, le povesteşte studenţilor săi despre oamenii care au făcut cinste României


Ploieşteancă premiată la Harvard le povesteşte new-yorkezilor despre Mungiu şi Herta Müller

O stire frumoasa cum foarte rar citim in ziare.Sper sa va placa si poate ca mai uitam putin de toate nenorocirile.

Casiana Ioniţă, doctorand, premiată la Harvard.A terminat Harvardul printre cei mai buni, luând „magna cum laude with highest honors”. Acum, la Columbia University din New York, Casiana Ioniţă a obţinut premiul pentru cel mai bun asistent al Facultăţii de Limba Franceză. Pentru studii, ea n-a plătit nici un leu, ci statul american i-a oferit burse. La cursuri, le povesteşte studenţilor săi despre oamenii care au făcut cinste României.

Din America, România de astăzi o vede astfel: „Dincolo de politica recentă, în ultimii doi ani am fost plăcut impresionată de ce am văzut când m-am întors în vizită. Oraşele şi oamenii arată mai bine. Înţeleg că sunt probleme şi nu vreau să le minimizez, dar mi se pare că nu mai există aşa mari diferenţe între vestul Europei şi România. De pildă, Bucureştiul nu mi s-a mai părut aşa gri”.

Din blogosfera.

Daurel.Belea la pachet

Elisa.Stare de spirit(2)

Theodora.Da recunosc ca sunt subiectiva si ca ii urasc

Gina.fara vorbe

Ioan Usca.Inocentul – II

Tavi.MARKO,CA SI PE TIMPUL LUI CEAUSESCU,DE BUCURIR CA UDMR A PRIMIT PE GRATIS TINUTUL SECUIESC,II PUPA MANA LUI ZEUS BASESCU:FIIND DE ACORD CU INTRODUCEREA COTEI DE IMPOZITARE PROGRESIVE INCEPAND DIN 2011!!

7 Responses to Casiana Ioniţă, doctorand, premiată la Harvard, le povesteşte studenţilor săi despre oamenii care au făcut cinste României

  1. Pingback: Stare de spirit(2) « Elisa-gradina mea de vis

  2. Pingback: Inocentul – III « Ioan Usca

  3. daurel says:

    Sunt, mai sunt tineri harnici, seriosi, discreti… Cunosc un caz cu un multiplu medaliat olimpic; il cunosc pe taica-sau de peste 10 ani, ne vedem lunar, discutam, dar abia acum am aflat ca baiatul lui a castigat o bursa in SUA la o universitate renumita; io m-as fi laudat zilnic pe blog, daca fiicele mele ar fi fost atat de harnice, hotarate….

  4. Pingback: Varujan Vosganian trage un semnal de alarma « Hai ca se poate!

  5. octavpelin says:

    SUNT TINERI CARE DORESC SA SE AFIRME,DAR NU POT DECAT IN STRAINATE,INTRUCAT LA NOI CONDUCE PCR-ul basescian,o zi faina!
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

  6. Unora nu le place sa se laude chiar daca au de ce.Si eu m-as fi laudat macar o data.
    oricum ma laud, asa mi se pare firesc.
    Ii felicit pe toti si le doresc succes mai departe.

  7. Tavi, asa e.
    imi amintesc de tinerii trimisi sa studieze in strainatate care nu s-au putut angaja aici fiindca erau prea specializati pentru Pomania.
    Atunci de ce i-au mai trimis la studii?

Lasă un comentariu