9 Responses to Institutul de Cercetare a Calităţii Vieţii al Academiei Române:Raportul social al ICCV – După 20 de ani: Opţiuni pentru România

  1. Mirela says:

    Multi o duc mai rau si decat pe vremea lui ceausescu, ca sa fim sinceri pana la capat. ca nu politica tine de foame, stiu era o jumate de paine, dar era. Unii…unii chiar n-o mai au.
    iti doresc o zi buna, Gabi!

  2. Mirela, pana si unii inca tineri regreta acele vremuri.
    Ce traim acum nu se poate numi viata. 😦
    Un weekend minunat!

  3. Gabi,
    Cu toate relele ei, viața merge mai departe.
    O zi bună!!

  4. daurel says:

    Cred ca voi citi cercetarea; sper sa nu fie politizata.

  5. octavpelin says:

    Gabi..se snumeste ..supravietuire ,iar tu esti un supravietuitor,o sambata faina!
    p.s.Cum ai postat feedburner???,ca-mi prind urechile cu el.

  6. Pingback: Stiri si declaratii absurde din Romania « Hai ca se poate!

  7. Gina, merge mai departe pe drumul spre iad. 😦
    O duminica minunata!

  8. S-o cititi cand aveti timp si sa ne spuneti ce e mai important!
    Poate o citesc si eu daca am rabdare. 🙂

  9. Tavi, crezi ca supravietuitorii reusesc intotdeauna sa supravietuiasca? 😦
    P.S.Nu pot sa-ti spun cum l-am postaat.Trebuie sa-ti faci cont la ei si sa urmezi pasii.
    Nu stiu daca-mi foloseste la ceva! 🙂

Lasă un comentariu