15 Octombrie, Ziua internationala a femeilor din mediul rural

In 1995 la Conferinta Internationala a Femeilor, tinuta la Beijing, s-a propus sa se fixeze o zi pentru sarbatorirea femeilor din mediul rural. S-a ales ziua de 15 octombrie pentru a fi aproape de 16 octombrie cind se sarbatoreste Ziua Mondiala a Alimentatiei, aceasta deoarece femeile de la sate au rol principal in producerea hranei.

CADOU de 15 Octombrie, Ziua Mondiala a Femeilor din Mediul Rural

Federația Agrostar implementează proiectul ”E-Word (Empowering WOmen for Rural Development). Emanciparea Femeilor pentru Dezvoltare Rurală. Emancipare, Ocuparea Forței de Muncă, Antreprenoriat”, proiect co-finanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane

Obiectivul general al proiectului este promovarea femeilor din mediul rural pe piața muncii și creșterea ratei de ocupare în rândul acestei categorii de populație, prin asigurarea accesului la servicii specializate de formare, informare și consiliere profesională.

fermierul.ro

Din blogosfera.

Rokssana.Rochia alba de organdi

Ioan Usca.Flăcăul cel năzdrăvan – 4

Mirela Pete.Luna Moon Perfume. Poveste parfumată

innerspacejournal.Jurnal de bord 15 (Miresme de Lună)

Daurel.Una dintre postarile mele…

Dictaturajustitiei.Parfum de luna

Gina.singură, crăiasa nopții

Tavi.MEDIAFAX:OCCUPY WALL STREET PE MAPAMOND:REVOLUTIA GLOBALA INAINTEAZA ODATA CU FUSUL ORAR!

9 Responses to 15 Octombrie, Ziua internationala a femeilor din mediul rural

  1. Mulțumesc frumos pentru știre, Gabi!
    Chiar îmi pare rău că aflu atât de târziu.. poate încerc ceva.

  2. Gina, iti multumesc.
    Si mie imi pare rau ca n-am postat mai devreme, desi citisem in calendarul zilei.
    Precis vei scrie ceva frumos dedicat femeilor de la tara.

  3. Pingback: life in pictures 9 – semne « Rokssana's Blog

  4. Nona says:

    Nicolae Labis
    Mama

    N-am mai trecut de mult prin sat si-mi spune
    Un om ce de pe-acasa a venit
    Cum c-a-nflorit la noi malinul
    Si c-ai albit, mamuca, ai albit.

    Alt om mi-a spus c-ai stat la pat bolnava.
    Eu nu stiu cum sa cred atâtea vesti,
    Când din scrisori eu vad precum matale
    Din zi în zi mereu întineresti.

  5. Nona says:

    Respect!

  6. Nona, multumesc pentru melodie si poezie.
    Sunt mama si eu, o am inca pe mama, stiu ce inseamna grijile mamei.

  7. octavpelin says:

    Gbi,nu stiam,o duminca faina!

  8. Tavi, anul trecut am auzit de aceasta zi.
    O saptamana mai buna!

Lasă un comentariu