„Eu când vreau să fluier, fluier” a primit Ursul de Argint la Festivalul de Film de la Berlin

Lungmetrajul „Eu când vreau să fluier, fluier”, de Florin Şerban, a primit „Jury Grand Prix – Silver Bear/ Marele Premiu al Juriului – Ursul de Argint”, după ce a obţinut şi distincţia „Alfred Bauer”, oferită pentru noi perspective în arta cinematografică, la gala Festivalului de Film de la Berlin.

mediafax.ro

Noul presedinte PSD

Update:Mihnea Dumitru,Codex Politicus:Che Guevara moare, ştiaţi?

Chiar daca e o stire de ieri, de-abia azi am intrat pe blog si vreau sa spun ca ma bucur ca Victor Ponta este noul preşedinte al PSD.Recunosc ca intotdeauna mi-a placut cel mai mult dintre pesedisti, imi place ca nu se lasa intimidat de unii si altii si e un luptator.Cred ca acum PSD va renaste, iar guvernul pedelist portocaliu nu va mai putea sa-si faca de cap ca pana acum.

Victor Ponta a obţinând la Congresul extraordinar 856 de voturi, în timp ce contracandidatul său Mircea Geoană a fost votat de 781 dintre delegaţii la Congres.

mediafax.ro

Am mai citit ca mai mulţi parlamentari PSD, pregătiţi să treacă la grupul independenţilor.Trei deja au facut-o imediat dupa alegeri:Culiţă Tărâţă, Şerban Mihăilescu şi Ioan Munteanu.