Premiul de la Gina

album_pic[2][1].jpgpremio

Gina,floare-albastra,a primit un premiu si l-a transmis mai departe catorva prietene printre care ma numar si eu.Ma simt onorata pentru premiul primit si-l transmit mai departe dupa cum cer regulile evenimentului.

„…afisati premiul si link-ul celei care v-a premiat, adica subsemnata!!,dati premiul altor 10 persoane . p.s. cand esti premiat, te bucuri, asa-i? Gaudeamus igitur!”

Transmit acest premiu mai departe (in ordine alfabetica) urmatorilor bloggeri:

Andrei,CELLA,Daurel,Elisa,Flavius,Invizibilul,Isabellelorelai,

Mihaela,Sibilla,Tavi,Vania,-X-.

7 Responses to Premiul de la Gina

  1. octavpelin says:

    Gabi, felicitari il meriti,o seara minunata 🙂

  2. Tavi,multumesc,dar cred ca ai vazut ca l-am transmis mai departe (dupa regulament) si faci parte si tu dintre premianti! 🙂
    O seara linistita!

  3. CELLA says:

    Gabi,
    eşi minunată şi-ţi mulţumesc
    eu, cum ştii bine, sunt anti leapşă
    premii n-am prea primit aşa că nu ştiu cum să mă port 😦
    am să-l transmit deşi este destul de dificil, prietenii virtuali ne sunt cam aceiaşi 😆

  4. CELLA,inteleg prea bine ce imi spui fiindca si eu sunt anti-leapsa.Nici premii nu primesc,dar pe net uite ca am fost si noi premiati/e! 🙂
    Ce zici de mine ca am mai primit un premiu de la Cristian…dincolo.De unde sa gasesc alti oameni carora sa-l transmit mai departe?
    Asa ca nu-l mai transmit nimanui.peste tot pe unde am fost am vazut oameni premiati. 🙂
    Stii ceva?Eu zic ca te porti foarte bine si fara sa trimiti premiul mai departe.

  5. Pingback: Premiu « lenesrau's Blog

  6. Elisa says:

    Gabi,draga mea,acum am vazut ca m-ai premiat si-s tare fericita! Multumesc frumos si eu ma bucur de blogurile tale si te felicit din toata inima.
    ps.o sa corectez sa zic ca-i si de la tine,ca am potat inainte de a sti..Nu te superi,da? 😉

  7. Draga Elisa,ma bucur ca ti-ai facut timp sa treci pe la mine.Stiu cat de ocupata esti cu gradina ta de vis in care ma simt asa de bine.
    Iti multumesc pentru mesajul tau si sa nu-ti faci probleme,nu ma supar deloc si nici nu trebuie sa corectezi nimic.
    O seara frumoasa!Sa privesti cerul!

Lasă un comentariu