Donatiile in fondul „Solidaritatea”

Democrat-liberalii se inghesuie sa faca donatii in fondul „Solidaritatea”

Primul care si-a donat salariul in contul 20.37.01.02, deschis la Trezoreria Municipiului Bucuresti, destinat fondului de solidaritate pentru cei afectati de criza economica, a fost presedintele Traian Basescu.
Mai multi democrat-liberali au de gand sa urmeze exemplul presedintelui Traian Basescu si sa faca donatii in fondul „Solidaritatea” lansat de UNPR-ul lui Gabriel Oprea.
Mihnea Dumitru: Sa ne traiasca frantuzoaica

4 Responses to Donatiile in fondul „Solidaritatea”

  1. Pingback: Cat tupeu are Videanu « Hai ca se poate!

  2. Pingback: Nişte flori răcoritoare « Elisa-gradina mea de vis

  3. octavpelin says:

    Gabi…INTILNIREA DE LA SNAGOV UN WANNSEE ROMANESC..:(
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

  4. Tavi, am fost pe blogul tau si am citit.
    Ti-am scris acolo ce parere am.
    Iti multumesc pentru melodie.O duminica frumoasa fara furtuni!

Lasă un comentariu