Frunzele toamnei

Din blogosfera.

Ioan Usca.Bilanţ

15 Responses to Frunzele toamnei

  1. Sunt atât de frumoase in zborul lor colorat!
    Povești fără cuvinte..,
    Toamnă frumoasă îți doresc, Găbița!

  2. Pingback: Frunzele toamnei - Ziarul toateBlogurile.ro

  3. Pingback: Bilanţ | Ioan Usca

  4. Basarica says:

    Odata cu frunzele toamei apar si primele arestari. Din culisele arestarii lui Vantu.

    Culisele arestarii lui Vantu

  5. Pingback: De la capătul lumii « Elisa-gradina mea de vis

  6. octavpelin says:

    Gabi ,subscriu si eu comentariului lui basarica ,o sambata faina!
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

  7. Pingback: Ţara arde, justiţia se piaptănă la televizor… « Dispecer Blogosferă

  8. Pingback: Se implinesc 9 ani « Hai ca se poate!

  9. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Pisicologie

  10. Pingback: Întâlnire de gradul III | Ioan Usca

  11. Pingback: Dar cu Baronul ce au avut? « Hai ca se poate!

  12. Pingback: Prin noi înşine!… « Dispecer Blogosferă

  13. Multumesc, Gina!
    Mi-ar fi placut sa fie poze facute de mine.Poate voi avea ocazia candva sa fotografiez ce-mi place.
    O toamna frumoasa si tie!Am vazut poza de la tine cu lastarul din ciot!

  14. Basarica, cred ca roadele toamnei romanesti vor fi arestarile.
    In rest, saracie lucie. 😦

  15. Tavi, la fel si eu.
    Multumesc pentru melodii.

Lasă un comentariu