Solidari cu invatatoarea Cristina Anghel

Mesaj de la Tavi.

Gabi, te anunt ca avem o bloggerita profesoara Carmen Amza, care a intrat in GREVA FOAMEI – SOLIDARA CU invatatoarea CRISTINA ANGHEL,
P.s. anunta mai departe.
http://dictaturajustitiei.wordpress.com/

Doamna invatatoare Cristina Anghel se afla in greva foamei de peste 60 de zile si inca rezista.Am evitat sa vorbesc aici despre acest caz, e greu sa gasesc cuvintele potrivite despre acest protest extrem al unei femei care le cere guvernantilor sa respecte legile votate, constitutia tarii.
Alaturi de doamna invataoare au intrat in greva foamei inca doua femei dintrun gest de solidaritate care romanilor le este destul de strain.Le doresc putere sa reziste si sanatate!
Pe doamna Cristina Anghel o rog sa inceteze protestul pe care il vor continua celelalte protestatare.E nevoie de doamna Cristina Anghel alaturi de colegii ei, de romanii care ies in strada pentru a-si cere dreptul la viata!Viata ne este pusa in pericol de aceasta guvernare, la fel si libertatea noastra Tocmai de aceea trebuie sa iesim in strada si sa le cerem sa plece pana nu e prea tarziu!

Din blogosfera.

Theodora.Sustin motiunea de cenzura

Dum spiro, spero.Si eu sustin motiunea- Sa scufundam impreuna Incrucisatorul

Ioan Usca.Opţiuni ferme

Elisa.Toamna lui Constantin-primăvară în blogosferă

Gina.zig-zag

Daurel.Banc cu mafioti

7 Responses to Solidari cu invatatoarea Cristina Anghel

  1. Pingback: Remus Cernea candideaza la Hunedoara « Supravietuitor's Blog

  2. octavpelin says:

    Gabi,esti o SUFLETISTA SI TII LA OAMENII CARE LUPTA PENTRU ADEVAR SI CONTRA MINCIUNII SI IMPOSTURII, multumesc ,sarutmana,o zi minunata!

  3. Pingback: Toamna lui Constantin-primăvară în blogosferă « Elisa-gradina mea de vis

  4. Am trimis mesaje pe blogul ei si ar trebui cat mai multi sa o facem…

  5. Tavi, imi pare rau ca nu pot face mai mult. 😦

  6. Pro Atitudine, ii voi trimite si eu un mesaj.
    Am fost cam stanjenita cand am intrat pe blogul doamnei profesoare si am tacut. 😦

  7. Pingback: Toamna lui Constantin-primăvară în blogosferă - Elisa – gradina mea de vis

Lasă un comentariu