Iarna in imagini

Tavi.REMEMBER:ACUM 21 DE ANI TIMISORENI AU CERUT DEMISIA LUI NICOLAE CEAUSESCU-100 DE MII DE TIMSORENI AU DECLARAT GREVA GENERALA SI AU OCUPAT CENTRUL ORASUL CERAND DEMISIA LUI CEAUSESCU!-URMASUL ACESTUIA TRAIAN BASESCU ESTE BANTUIT DE “FANTOMA LUI CEAUSESCU

Din blogosfera.

Gabriela.Florile dalbe

Theodora.“Prostamol Uno” pentru boierul Constantin Balaceanu Stolnici ca ca nu mai faca pipi pe noi SAU Cum sa faci rau propriul partid

Dum spiro, spero.Elena Udrea a impartit calendare cu chipul ei si cu sloganul “I love B” intr-o scoala din Bucuresti

Ioan Usca.Popas

Elisa.Vânzătoare de panseluţe

Caius.Colecţionara de coşmaruri – 30

CELLA.INdiferenţA ca Trata(t !)ment, preventiv

Gina.de ce?

Daurel.Haloimis…


18 Responses to Iarna in imagini

  1. daurel says:

    Deja simt rece si mezeala la picioare…

  2. daurel says:

    Deja simt rece si umezeala la picioare…

  3. Eu am ciorapi de lana, dar tot mi-e frig la picioare, in special cand stau prea mult la calculator.
    Acum va trebui sa las calculatorul sa se odihneasca fiindca eu am multa treaba de facut! 🙂

  4. Gabi,
    În adolescență, într-una din zilele cu zăpadă frumoasă, eu și prietena mea Nicoleta trăgeam o fugă desculțe. Din dreptul casei , până la poarta grădinii.
    Zăpada frigea!!!

    p.s. Iarna ta este un jurnal colorat!!

  5. Pingback: nu am* … « leneşrĂu's Blog ?

  6. gabriela says:

    Dupa ce vezi imaginile acestea nu poti sa spui decat ca iarna e mirifica. 🙂 Rece si proaspata, imbraca totul in alb, ca dantelaria unei mirese. O iarna frumoasa, iti doresc!

  7. Elisa says:

    ,Minunata iarna ta, Gabi 🙂 Acum ma imbrac si ies. Statul in casa ma…imbatraneste 😉
    Craciun Fericit si Mos Craciun sa fie darnic !Te pup.

  8. octavpelin says:

    Gabi,suuuuper peisajele,o saptamana faina!
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

  9. Theodora says:

    Doamna Gabriela,
    Va rog frumos sa adaugati in blogrollul dumneavoastra si site-ul:
    http://haicasepoate.eu/
    O perioada o sa scriu si pe theodora0303.wordpress.com si pe haicasepoate.eu
    Va multumesc!

  10. Pingback: Dupa 21 de ani descopar ca traiesc mai rau decat inainte de Revolutie si ca unii mi-au furat tara « Hai ca se poate!

  11. Pingback: - Elisa – gradina mea de vis

  12. Multumesc, Gina!deja nu mai e frumos la noi.S-a cam topit si s-a murdarit zapada alba.

  13. Draga Elisa, esti de admirat pentru ca nu te lasi doborata de boli si suparari.
    Am vazut pozele tale din Australia si-mi pari tanara si arati minunat.
    Multa sanatate, Elisa!

  14. Tavi, iti multumesc.Eram sigura ca pozele alese si culese de mine vor placea! 🙂

  15. Multumesc, Theodora.
    Maine vreau sa postez poze cu globuri si ornamente de Craciun, mai am si poze cu lumini de Craciun. 🙂

  16. Acum am vazut comentariul Era la spam.
    Imediat voi trece in blogroll site-ul cel nou.
    Cu multa placere.

Lasă un comentariu