Lumini de Craciun

Societate.2011

Oana Clara.BLESTEM DE OM SĂRAC de Dan Puric

Ioan Usca.Teste

Caius.Colecţionara de coşmaruri – 35

Elisa.Cerul şi Pământul

Daurel.Din nou despre nume

Gina.impar

Tavi.Andre Rieu – Mein Weihnachtstraum 5 – O Tannenbaum

Theodora.Craciun fericit!

Theodora.Deschide usa crestine in ajunul de Craciun

8 Responses to Lumini de Craciun

  1. Theodora says:

    Multumesc pentru poze!
    Sunt superbe!
    In cateva minute o sa ridic pe blog un articol si am rugamintea, in limita timpului disponibil, sa il cititi.
    O zi excelenta!

  2. daurel says:

    Frumos…
    La unii …

  3. octavpelin says:

    Gabi,esti geniala si iti multumesc pentru ca esti o supravietuitoare si ca existi,SARBATORI GERICITE,cu drag Tavi.
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

  4. Pingback: Colecţionara de coşmaruri – 36 | Caius

  5. Pingback: Crin Antonescu: “Sugerez o alianţă, o comasare a acestor două mari partide. (…) Trebuie foarte repede să punem la o parte diferenţele dintre noi. Este limpede ce ne uneşte” « Hai ca se poate!

  6. Si eu iti multumesc, Theodora.
    Chiar daca am ajuns mai tarziu, am citit articolul si am comentat.
    O zi frumoasa si numai bine!

  7. Daurel, eu zic ca si la noi e frumos in oras de sarbatori.seara, cand sunt aprinse luminile. 🙂

  8. Tavi, m-ai facut sa ma emotionez peste masura cu mesajul tau atat de frumos.
    Iti multumesc ca ai o impresie buna despre mine, nu stiu daca merit, nu cred ca merit.
    Iti multumesc mult.
    Sarbatori fericite si tie, Tavi.

Lasă un comentariu