Mihai Caldararu, solist vocal, are nevoie de ajutor

Părăsit încă de la naştere
Mihai Caldararu

Încă de când a văzut lumina zilei, Mihai a fost abandonat în centrul de plasament numărul 5 din Capitală. De la vârsta de şapte ani a fost mutat la centrul de plasament numărul 6, iar la 13 ani a fost agresat sexual de doi indivizi mai mari, de care şi acum îi este teamă. Când credea că ar putea să depăşească trauma, Mihăiţă a fost mutat la un alt centru, unde a fost din nou supus relelor tratamente: «La 15 ani am fost mutat la centrul de plasament numărul 2 «Casa Speranţei», unde primeam bătaie seara de la nişte indivizi mai mari. De atunci am rămas cu sechele».

Şcoala populară de artă

După ce a terminat Şcoala de Arte şi Meserii cu profilul confecţii-îmbrăcăminte, pe care a absolvit-o cu nota 9, a urmat şi Şcoala populară de Artă, unde a obţinut un certificat de la OSIM, pentru solist vocal. La 18 ani a fost reintegrat în familia sa. Cu toate acestea, a găsit o mamă bolnavă de hepatita C, iar condiţiile în care trăia sunt greu de explicat. Chiar şi aşa, Mihai nu s-a dat bătut. Deşi şi el suferă de epilepsie, şi-a propus să triumfe în viaţă prin propriile forţe nedându-se bătut de la nimic. Astfel, l-a auzit cântând compozitorul Adrian Ordean care l-a ajutat să-şi înregistreze câteva melodii, iar Star Print l-a ajutat să îşi înregistreze gratuit şase piese: «Cea mai mare dorinţă a mea este să mă lansez, însă nu dispun de resursele financiare necesare pentru a iniţia astfel de demersuri. Am putut doar să înregistrez un număr de şase melodii, iar câteva piese sunt compuse de mine. Înregistrările le-am putut finaliza chiar de Sfintele Sărbători de Paşte». 0724713999

PASTE FERICIT! PASTE FERICIT!

http://videonews.antena3.ro/action/viewvideo/801312/Mihai-Caldararu-alias-Mihaita-Talent-invitatul-Mihaelei-Tatu-la-Antena-2/

Din blogosfera.

Theodora.Duminica Floriilor – Intrarea Domnului nostru Isus Hristos in Ierusalim

Caius.Indicii anatomice – 25

Caius.Indicii anatomice-24

Ioan Usca.Ultimul Mitropolit – 3

Ioan Usca.Ultimul mitropolit-2

Mirela Pete.Un dar cu aromă de santal

3 Responses to Mihai Caldararu, solist vocal, are nevoie de ajutor

  1. ANONIM says:

    Buna seara! Imi pare rau sa o spun.Acest individ e un mare excroc in serie si va spun si de ce,eu sunt operat de Cancer,l-am cunoscut pe acest individ de pe internet ca fiind un Director sau Inspector care lucreaza la Directia pentru protectia Copilului si atunci am apelat la el cu gandul ca poate ma poate ajuta,avand probleme de sanatate etc.La un moment dat am luat legatura cu acest individ care se da ca ar lucra in acest domeniu,si mi-a spus sa-i dau ulitimile acte medicale cat si copie de act de indentiate ca sa le duca la doua acociatii noguvernamentale pe care le cunoste el,bineinteles ca nici in ziua de azi nu am fost sprijinit de acest infractor care a umplut internetul ca ar fi Inspector sau Director si ce mai e,ca nici el nu mai stie ce e,pentru ai pacali pe oameni amarati care sunt naivi.Mai tarziu sa aud din gura lui ca acele asociatii la care a dat dosarul meu ar fi luat niste banii fumosi pe cazul meu si va dati seama oameni buni ,cat da greu mi-a fost cand eu nu aveam ce manca,bani sa-mi procur medicamentele care imi trebuiau pentru supravetuire,si alti traiau bine din povestea mea in frunte cu domnul infractor Director si Inspector ce se da el. Toata viata mea nu am sa uit exsperenta prin care am trecut cu acet hot care si –a batut joc de mine si mai nou din pacate se da a fi amarat.Pentru cei care vor pati ca mine,recomand sa deschida ochii mari in situati de genul asta.Stau si ma gandesc cat o sa mai mearga cu pacalitu si bataia de joc vizavi de oamenii amarati cu veriga slaba?Am cunoscut multa lume care a cazut in plasa lui luindule actele cu scopul de ai ajuta,un exemplu pe care vi l-am dat sus,va mai dau un caz unde puteti chiar suna si sa va covingeti ca si acesti oameni care sunt vai de mama lor cu adevarat au fost pacalit de acest excroc -0764360150.Pentru ca nu-i ajunge si mai nou, probabil ca lumea si-a dat seama ca e un excroc periculos in serie care umbla si cu stampile false pana si la parlament a ajuns sunadui si pacalindui cu vocea aia a lui de domnisoar…(ca va pot trimite un baiat amarat etc),acest presupusul Inspector Caldarar ce se da el,dar e de fat e un excroc, o face pe amarutul ca nu are ce manca si ca sta untr-un demisol plin cu igrasie pe strada Episcop Radu sector 2 cu mama sa care din povestea lui inventata si ia e bolnava de Cancer .E pacat de D-zeu ceia ce face el,ca isi bate joc de oameni aceia cu mare suflet si ca-i pacaleste si cad in plasa lui,ca ar fi amart.Eu va rog sa ma credeti nu manac ceia ce manaca el,nu imi permit sa ies la restaurant cum iese el sau sa ma blimb cu taxiurile cum face el.Dureros e, ca banii care ii primeste de la oamenii acei cu suflet mare se duc la toti Gay pe care ii are.Intrati pe Google si scieti Mihai Caldararu Gay si va veti comvinge ca nu e asa cu se da el amart.Recomand pentru cei cu suflet mare care vor sa faca pasul asta,sa-i intanda o mana de ajutor sa mearga sa fada conditi bunepe care le are el, si sa vada ca mama sa nu e bolnava… Cat de bine iti e acum,dar gandeste-te , o data cand ti-o fi cu adevrat greu D-zeul care lucreaza prin oameni nu o sa-i mai trimita la tine sa te ajute.Si cu asta inchei,nu uita ca pentru tote prostiile pe care le faci ,o data vei plati pentru ca acolo sus e cineva care te vede.

  2. orfanulradu says:

    Of.Doamne …Mihaita,nu e frumos ce faci,pana la urma acesti oameni au incercat sa te ajute,dar tu ti-ai bati joc de bunatatea lor si acum daca nu ai obtinut ce ti-ai dorit ,ai inceput sa blestemi pe toata lumea si mai ales cu ce a gresit acest reporter care si-a facut datoria de care tine serviciu, la cererea ta ?Tu in locul lor ce ai face?nu e corect cum procedezi?si un lucru,daca te-as intreba ce inseamna un serviciu,habar nu ai sa-mi dai un raspuns.Eu cand am muncit aproximativ 4 ani ,dar din pacate sanatatea nu mai mi-a permis . Tu faceai excrocarii,pacaleai oameni,cum faci si acum la fel.A-s dat orce sa mai fiu cum am fost odata…. Nu mai face afirmatii nefondate,ca nu ai intrat la mine in casa nici-o data si mai ales ca eu nu primesc hoti in casa.De unde ai scos si povestea asta!?NU ti-e chiar rusine?Nu inteleg ce ai cu acesti oameni care canva ti-au intans o mana de ajutor cand i-ai pacalit cu presupusa ta povestioara imginara.Iar acum te vezi incoltit din orce directie si arunci cu noroi in toata lumea care ti-au vrut nu mai bine.Nu e frumos.Vezi ca dai de banuit ca nu esti bolnav de epilepsie si daca te-ar lua cineva mai la amnutit sigur nu te gaseste bolnav de epilepse.Nu e placut,sincer vorbesc in cunostinta de cauza,am avut un prieten bolnav de epilepsie,care din pacate a murit,si stiu cum se manifetsa aceasta boala,ori eu de cand te-am cunoscut nici-o data nu te-am vazut sa faci o criza de genul asta.. sau sa ei medicamente?Nu mai inplica lumea nevinovata in magariile pe care le faci.A,te rog sa nu mai imi lasi mesaje vocale cu insultari ca sa-ar putea sa ma supar si sa merg frumusel la politie ,ca sa depun plangere.Ai devenit obositor.De ce trebuie sa ma jignesti in halul asta?Eu te-am jignit vre-o data asa de urat cum faci tu?Care e problema,daca mi-am spus puctul de vedere,ti-se pare ca nu am dreptul la libera exprimare?Pana acum te vaitai ca nu ai ce manca,iar acum dai telefoane unul peste altu si lasi mesage vocale urate.Deci sa intelegem ca ai bani,nu? Si ca nu mai esti amart.Oare pe cine ai mai tepuit…?
    Oameni buni mai multe detali despre acest (Caldarar Mihai )zis Vlad Tepes, tepuitor in serie ,gasiti in linkul de jos.
    http://www.enational.ro/actualitate/mihaela-tatu-si-gabriela-cristea-tepuite-de-mihaita-talent-138766.html/#ixzz1q0gJ6MeM

Lasă un comentariu