Scrisoarea lui Zolty catre Unchiul BOC

Zoltybogata :Scrisoare Către Unchiul BOC

 

Am preluat un fragment din scrisoarea lui Zolty care ne roaga sa ajutam ca aceasta scrisoare sa ajunga la guvern si premier, in speranta ca  va fi mai bine pentru persoanele cu handicap.Precizez ca Zolty e ingrijit de fratele lui care nu mai primeste indemnizatia de insotitor de persoana cu handicap, iar la serviciu a renuntat fiindca trebuie sa-l ajute tot timpul pe fratele lui.

Salut, de câteva zile am o mare bucurie în mine, nici nu găsesc cuvintele de exprimare, poate vă întrebaţi despre ce e vorba? Ei, bine, aşa peste noapte eu m-am vindecat şi sunt sănătos tun, pot face multe lucruri la care în urmă cu câteva zile doar visam. Vă dau câteva exemple, acum pot umbla singur şi nu mai am nevoie de cărucior, apropo, vreau să donez căruciorul meu electric lui Boc, datorită lui m-am vindecat din data de 01.03.2011 şi vreau să-i mulţumesc într-un fel, poate îi prinde bine la bătrâneţe.

Din blogosfera.

Ioan Usca.Fântâna

Caius.Inocentul – 20

Daurel.“Si de 8 martie voi rãguşi,…

Tavi.EMIL BOC SI-A ASUMAT RASPUNDEREA PE CODUL SCLAVIEI CU BALCOANELE GOALE SI IN LIPSA OPOZITIEI USL!

Theodora.In 2011 vor fi dati afara 18.000 de angajati MAI

2 Responses to Scrisoarea lui Zolty catre Unchiul BOC

  1. Cu multa placere si iti doresc numai bine!

Lasă un răspuns

