Robotul premier

Ieri si nu numai, l-am vazut si auzit la stiri pe premierul nostru, domnul Emil Boc.Am ajuns la concluzia ca nu mai e om, ci un fel de android sau robot care vorbeste dupa ce i se pune un CD sau o placa de la seful lui.Banuiesc ca doamnele Elena Udrea si Roberta Anastase sunt responsabile cu On sau Off.In absenta lor, responsabili cu dat drumul la buton sunt Ioan Olteanu, de exemplu.

Cel mai mult mi-a placut cand l-am auzit pe domnul Emil Boc spunand ca in Romania, unii au totul, iar altii nu au nimic.Acesta a fost raspunsul lui la intrebarea unui reporter referitoare la CAS, cresterea pensiilor, salariilor.

Crede ca daca ne spune ca se maresc veniturile noastre, imediat sarim in sus de bucurie si ne grabim sa-i votam?Vise, vise…

Tot zilele astea si tot la stiri am mai auzit una care mi-a placut la nebunie.De data asta, presedintele lor spunea:”Când am spus de reducerea pensiilor toţi domnii şi doamnele încruntate de la TV aveau spume, acum spun că Guvernul e vinovat, dar ei au creat această atmosferă rea.” si mai spunea; „Sunt foarte mulţi care dau lecţii, iar BNR este un continuu profesor. Una este să dai din gură şi alta este să ai pe spate responsabilitatea pentru o ţară. Sunt foarte mulţi care preferă să dea lecţii decât să vină să mişte lucrurile”.

Astazi cand am citit titlurile din newsletterul de la MEDIAFAX, am citit un titlu care mi-a placut foarte mult:„Udrea: Eu, când am venit în politică, am venit cu Mercedes, cu genţi, cu pantofi cu toc. Unii oameni vin în politică şi după aceea dau de bunăstare .Liderul PDL Elena Udrea a declarat, la emisiunea „După 20 de ani”, difizată de ProTV, comentând acuzaţiile referitoare la demnitari care după ce ajung în funcţii încep să poarte haine scumpe, că ea a intrat în politică având Mercedes, genţi şi pantofi cu toc.

Cred ca ar trebui sa le reamintesc acestor oameni si celorlalti portocalii, ca in Romania se traieste mai rau decat oricand.Daca ei cred ca e normal ca din salariu sau pensie sa nu-ti ramana nimic dupa ce-ti platesti facturile, iti scoti medicamentele si-ti cumperi ceva de mancare, daca ei cred ca tinerii isi pot intemeia o familie sau vor face copii, atat timp cat lucreaza in stres pe salarii mici, atunci le doresc sa traiasca si ei la fel!

Iar daca vor sa ne conduca aplicand metodele obisnuite inainte de `89, daca vor sa le cantam ode si osanale, eu zic ca nu am suferi mai mult, din contra, cu conditia sa avem cu totii  locuri de munca, locuinte si, aceeasi industrie, agricultura, turism etc.

Din blogosfera.

Caius.Doua din trei

Ioan Usca.Ultimul Mitropolit – 45

7 Responses to Robotul premier

  1. eumiealmeu says:

    felicitări pentru lucrurile spuse într-un mod gingaş pentru a ascunde grotescul… toate încep cu g? 🙂

  2. daurel says:

    Despre Boc si Udrea pot sa spun doar: Cineva, acolo sus, ii iubeste ! Deci nu le mai pasa.

  3. Pingback: Ultimul Mitropolit – 46 « Ioan Usca

  4. Pingback: Politica pasilor marunti – UDMR nu pierde niciodata nici un drept – UDMR vrea reducerea pragului de 20% la aplicarea drepturilor privind folosirea limbii maghiare « Hai ca se poate!

  5. Pingback: Liderii coalitiei au decis extinderea platii taxei auto la prima vanzare a masinilor inmatriculate in tara inainte de 2007

  6. Iti multumesc mult pentru comentariu, eumiealmeu.
    M-am saturat de ei, de minciunile, tromboanele, batjocorirea, nesimtirea, tupeul, rautatea etc lor.

  7. Ii iubeste si e iubit de acestia.Inca le mai merge.

Lasă un comentariu