Inaugurarea evenimentului cultural al anului 2010 la Paris

Claude Monet,Autumn at Argenteuil

Claude Monet,Autumn at Argenteuil

La Paris, le Grand Palais şi-a deschis porţile pentru a găzdui o uriaşă retrospectivă – cea mai importantă din ultimele 3 decenii – consacrată pictorului Claude Monet, părintele impresionismului.

Câteva cifre pentru început: până în 24 ianuarie, data când se închide expoziţia Monet de la Grand Palais, vizitatorii pot admira 170 de pânze ale pictorului impresionist. Sunt trecuţi în revistă 60 de ani de căutări picturale, de „căutare a luminii” scria recent un crtic de artă.
rfi.ro

Claude Monet. Self-Portrait

Din blogosfera.

Orfiv.Mihail Berberov (n. 1934) – Argintul pe coarne se prelinge

Ioan Usca.Răpciune

Caius.Activia

Daurel.De pe bloguri adunate

Gina.amintiri albastre

Elisa.Australia (5)

Tavi.Sarah McLachlan – I Will Remember You

Theodora.Inca un atac indreptat impotriva democratiei marca Roberta Anastase

Ziarul toateBlogurile.ro

9 Responses to Inaugurarea evenimentului cultural al anului 2010 la Paris

  1. Pingback: Australia (5) « Elisa-gradina mea de vis

  2. daurel says:

    Chiar ca sunt impresionante !
    Mi-as pune pe perete tabloul cu capitele de fan…Sau ceva cu maci; nu marine, nu ghivece, nu doamne melancolice…

  3. Pingback: Proba | Ioan Usca

  4. Pingback: Traim bine!? « Societate

  5. octavpelin says:

    Gabi 🙂 superba postarea evenimentului cultural al anului la Paris,o zi insorita!
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

  6. Mirela says:

    Asta DA eveniment cultural! Unul din pictorii mei preferati! E superb.
    O zi frumoasa, Gabi! 🙂

  7. Nu stiu ce sa aleg.Imi plac toate, dar cel mai mult peisajele si florile!

  8. Multumesc, Tavi.Si pentru mesaj si pentru muzica.Ti-am vizitat blogul si am adaugat la colectie melodii.
    O seara linistita!

  9. Mirela, fericiti sunt unii care au ocazia sa vada aceste minunatii pe viu.
    O seara linistita si un weekend minunat!
    Maine incerc sa merg si eu la curatenia din 25 septembrie!Chiar daca nu sunt prea tanara si nici prea zdravana!

Lasă un comentariu