S-a sinucis dupa ce a fotografiat una din cele mai tulburatoare imagini din istorie

Kevin Carter’s Pulitzer Prize-winning 1993 photograph of starvation in Sudan

Foametea a facut mai multe victime decat toate razboaiele din lume. O imagine socanta care prezinta realitatea a fost facuta in Sudan. Un copil, mai mult mort decat viu din cauza inanitiei, este urmarit de un vultur care si-l dorea ca hrana.

Nimeni nu stie ce s-a intamplat cu acel copil, insa fotograful Kevin Carter, care a primit premiul Pulitzer pentru aceasta poza, s-a sinucis la trei luni dupa ce a facut-o.

GALERIE FOTO TULBURATOARE. Drame insuportabile chiar si pentru fotografi. Care dintre ei s-a sinucis

Tare mi-e teama ca astfel de imagini vor aparea si in Romania daca mai raman mult la putere acesti portocalii basisti si oamenii lor.Cat ii mai lasam sa-si faca mendrele si ticalosiile?

Din blogosfera.

CELLA.dedicaţiunea unei aiurea dedicate… eu

Cristian Lisandru.Febra sfârşitului de vară

freestyler.lso

Ioan Usca.Consilierul

Rokssana.Mă las în continuare

Ioan Usca.Misiunea

1.Mirela
http://mirelapete.dexign.ro/2011/09/parfumul-primei-zile-de-scoala-poveste-parfumata/

2.Gina
http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/09/bastonase-cu-aroma-de-gutui.html#comment-form

3.Dictaura justiţiei
http://dictaturajustitiei.wordpress.com/2011/09/09/parfumul-scolii/

4.Rokssana
http://rokssana.wordpress.com/2011/09/09/parfumul-primei-zile-de-scoala/

Florina Lupa Curaru.Joc nou cu … brânduşe

Daurel.In urmã cu doi ani…

Tavi.CUTREMUR LA VARFUL BANCII CENTRALE EUROPENE:GERMANUL JURGEN STARK,ECONOMISUL SEF SI-A ANUNTAT DEMISIA!

25 Responses to S-a sinucis dupa ce a fotografiat una din cele mai tulburatoare imagini din istorie

  1. Marian din...Berceni says:

    Multi dintre bogatii lumii ar trebui sa vada aceasta fotografie si sa se sinucida!

  2. ionut says:

    cati dintre noi nu risipm mancare,apa si alte lucruri necesare vietii?.Cand mai aruncam mancare de pe o zi pe alta(ca nu ne mai place)sa ne gandim capentru oamenii acestia,este aur.

  3. Pingback: duzina de cuvinte 3 – nebunie « Rokssana's Blog

  4. CELLA says:

    ştim că lumea e aşa cum e şi rasa umană şi-a atins limita…
    Doamne ajută

  5. Andi Bob says:

    Am văzut de zeci de ori fotografia lui Carter, inclusiv la cursul de Fotojurnalism, dar mi-e imposibil să nu plâng la vederea ei.

  6. Andi Bob says:

    S-a sinucis pentru că a ales să fotografieze agonia acelui copil, în loc să încerce să-l salveze. A avut de ales între a prezenta profesionist lumii o mărturie înfiorătoare a unei agonii, așa cum a fost ea – până la capăt – și încercarea de a ajuta concret, imediat.
    Nu a mai putut dormi, nu a mai putut mânca, s-a apucat de băut și, în cele din urmă, s-a sinucis… pentru că știa exact ce s-a întâmplat cu acel copil: s-a stins sub ochii lui.

  7. Andi Bob says:

    Era o fetiță.

  8. phozone says:

    Cutremurator.

  9. daurel says:

    Este a doua oara azi cand sunt de acord cu Andi Bob…

  10. daurel says:

    Ma refer la postarea doamnei Lupascu:

    Cronica unei nebunii anunţate

  11. Pingback: Prima zi de şcoală « Ioan Usca

  12. Pingback: Muzici de duminică | Ţara vorbelor în vânt

  13. Pingback: ce-ar fi dac-ar fi (4) | freestyler

  14. Crezi ca le pasa unora dintre ei?
    Ei vad doar banii.

  15. Ionut, asa e.Unii dintre noi arunca mancarea in loc s-o dea unor flamanzi, fie oameni sau chiar animale, de ce nu?
    De mica am fost educata sa nu arunc mancarea, mai ales painea.
    Iti multumesc.

  16. CELLA, am vazut poza mai demult, insa nu m-am putut uita la ea, nici acum nu pot privi.
    il inteleg pe fotogrf de ce s-a sinucis.

  17. Andi Bob, am vazut si eu poza mai demult, insa nu am stiut cine a facut-o.
    Acum am aflat si inteleg de ce s-a sinucis.

  18. Oare merita ca pentru a fi cel mai bun intrun domeniu sa nu tii cont de viata cuiva?
    Sper ca oamenii sa invete din aceasta tragedie si sa nu ramana indiferenti.
    Poate ca n-ar fi salvat fetita de la moarte, dar macar sa fi incercat.

  19. O fetita flamanda, hrana pentru vulturul flamand. 😦

  20. Cred ca aceasta poze si celelalte poze ar trebui sa ne faca sa fim mai solidari.
    E prea multa indiferenta si rautate. 😦

  21. Si eu sunt de acord cu Andi Bob.

  22. Am sa trec pe la doamna Cati sa citesc.

  23. Si eu iti/va multumesc.

  24. Anonim says:

    sunt niste incoerenti si niste intulberanti

Lasă un comentariu