Poetul Grigore Vieru intre viata si moarte

https://i0.wp.com/hal.rol.ro/stiri.rol.ro/images/multithumb/thumbs/b.300.300.16777215.0.rompres.grigore_vieru_rompres_3018404.jpg
O stire trista despre un roman de dincolo de Prut,poetul Grigore Vieru, internat la Chisinau, in stare foarte grava!
Poetul Grigore Vieru se afla in stare foarte grava la spitalul de urgenta din Chisinau dupa ce a fost implicat intr-un accident.Poetul Grigore Vieru este internat în stare gravă în secţia de reanimare a Spitalului de urgenţă de la Chişinău şi este conectat la aparatele de respiraţie artificială, a declarat pentru NewsIn fiul poetului, omul de afaceri Călin Vieru, care a precizat că medicii sunt rezervaţi în a face prognoze.
Transport umanitar pentru Grigore Vieru, aprobat de MApN Ministrul Apararii Nationale, Mihai Stanisoara, a aprobat, la propunerea sefului Statului Major General, ca o aeronava de tip AN-26, apartinand Fortelor Aeriene Romane, sa efectueze vineri, 16 ianuarie, in jurul orelor 18:00, un zbor umanitar pe ruta Bucuresti-Chisinau si retur, informeaza un comunicat remis Agerpres.

8 Responses to Poetul Grigore Vieru intre viata si moarte

  1. CELLA says:

    să ne rugăm să-i dea Dumnezeu zile 😦
    şi lui şi lui Constantin Codrescu
    http://www.mediafax.ro/cultura-media/actorul-constantin-codrescu-internat-in-spital.html?1706;3752264

  2. CELLA says:

    http://paunescuadrian.blogspot.com/2008/02/vieru-trecut-prin-moarte.html
    sper să-l ajute şi rugăcunea noastră aşa cum a călcat pe moarte , să mai calce
    din păcate aud , cu întristare , că nu vine spre Bucureşti … de n-ar fi prea tîrziu … doar fusese să-l să-l cinstească pe EMINESCU , sper … sper … să-l ajute … din stele

  3. Draga CELLA,bine-ar fi sa scape,desi cred ca e nevoie de un miracol.Poate ca cel de Sus va face un miracol si-l va lasa in viata.Doamne da sa fie asa!
    Am citit acum si despre actorul Constantin Codrescu.Cred ca in cazul lui e mai putin grav,din cate am inteles.
    Le doresc insanatosire si lor si tuturor celor care au nevoie de un miracol sau de bani pentru a scapa cu viata.
    Chiar acum am trecut pe la Isabellelorelai si am citit despre doua fetite pentru care e nevoie de bani ca sa se faca bine.
    http://isabellelorelai.wordpress.com/2009/01/15/salvati-stelutele-de-mare-cristina-maican-birocratia-omoara-romania/
    http://isabellelorelai.wordpress.com/2009/01/16/stelutele-de-mare-denisa-pantelie-doamne-prea-grea-cruce-i-ai-dat/

  4. Am citit si articolul lui Adrian Paunescu.Iti multumesc ca mi-ai lasat link-ul ca astfel am avut ocazia sa cunosc si omul nu numai poetul,politicianul.ma refer si la fostul ministru al Sanatatii care a facut si multe bune pentru sanatate,nu numai greseli.
    Noul ministru al Sanatatii o fi mai bun?Sa speram.

  5. octavpelin says:

    Am auzit de accident si ma rog ca Dumnezeu sa-l ocroteasca si sa se insanatoseasca la fel si lui Constantin Codrescu,cele bune Tavi:(

  6. Doamne da sa se insanatoseasca amandoi.
    Vom trai si vom vedea daca se va intampla un miracol.
    Noapte buna!
    Gabi.

  7. Sa Se Odihneasca In Pace , am urmarit cu interes evolutia stirilor despre accident, la posturile TV, si din Moldova, si din Romania, din nefericire s-a sfarsit tragic, urata soarta, mai avea 1 luna si implinea 74 de ani. Poate acum sa apreciem mai mult poeziile lui si ce a lasat mostenire literaturii romanesti, chiar daca era nascut in Basarabia.

  8. Odihneasca-se in pace!E valabil si pentru mine ce spui aici.Nu am mai stiut nimic despre poetul si omul Grigore vieru de foarte mult timp.Acum,am citit si eu cateva poezii de-ale lui si m-au impresionat foarte mult.Am vazut si la televizor ce iubit era de toti poetii,colegii si prietenii sai.
    Am citit si ce spunea cu zeci de ani in urma;”Unii viseaza sa ajunga in Cosmos,eu visez sa trec Prutul.”

Lasă un comentariu