Politia Comunitara Buhusi ucide caini din curti

Misu

Update:Petiţie online pentru destituirea ucigaşului de câini.In urma postului “Ucigas de caini“, mai multe asociatii pentru protectia animalelor au protestat pe internet, am fost contactat de reprezentanti de la Parlamentul European, care vor urmari subiectul, au fost facute plangeri la politie, iar o organizatie a initiat o petitie online pe “Care 2″ pentru destituirea politistului comunitar din Buhusi ce l-a omorat pe Misu, catelul familiei Livezeanu care dormea in curte, in momentul atacului. Pana in acest moment, petitia a adunat 479 de semnaturi ale iubitorilor de animale din intreaga lume.

Tiberiu Lovin-reporter virtual scrie despre ucigasii de caini din Buhusi.Poate ca mediatizarea acestui caz va duce la luarea de masuri pentru ca aceste crime sa ia sfarsit.

Am preluat mesajul domnului  Livezeanu Cristian : ” astazi (n.r. ieri, 5 iulie), la ora 9.45, politia comunitara mi-a impuscat cainele cu seringi cu otrava. Il chema Misu si avea 10 ani. L-am vazut cum se chinuie, murind in chinuri groaznice, mai intai a paralizat, iar apoi s-a stins putin cate putin. Cei de la politia comunitara l-au impuscat in curte, unde dormea, iar apoi au avut nesimtirea sa intre in curte vrand sa ia cainele, asa cum a mai luat inca patru-cinci, cadavre care se aflau in masina de salubritate”.

“L-am crescut ca pe un copil timp de zece ani si ei mi l-au ucis fara niciun motiv”.
In continuare, va las plangerea depusa de Cristian Livezeanu si cateva imagini. Nu merg mai departe cu povestea pe moment, ci astept sa se sesizeze presa mare, pentru ca si anul trecut la Buhusi au fost omorati niste caini, asa cum zice reclamantul de acum: “au adunat o caruta de caini si le-au dat foc. Miroase tot orasul a carne arsa”. Proprietarul lui Misu spune ca si-a crescut cainele ca pe un copil si ca a fost socat cand a vazut ca dupa ce cainele a fost impuscat cu seringi cu trava, politistul comunitar Victor Arama a intrat in curte sa-i ia cainele pentru a-l duce la masina de salubritate, apoi la groapa de gunoi. “Sa nu radeti de mine. I-am aprins o lumanare la cap lui Misu si maine il ingrop. Acum nu pot. Eu si sotia mea l-am crescut ca pe un copil, iar asta iarna cand era ger il tineam in casa. Nu stiu ce fel de oameni pot face asa ceva”, mi-a mai zis stapanul lui Misu.

Nota: Sper ca asociatiile pentru protectia animalelor sa se autosesizeze, dar si autoritatile, pentru ca aceasta poveste este despre o crima.

Mai multe pe site-ul lui Tiberiu Lovin.

Din pacate, cruzimea unora nu cunoaste limite.unii ucid animalute cu o cruzime fara limite, chiar le face placere sa vada cum isi dau sufletul aceste fiinte fara aparare de la care ar avea de invatat asa de multe, in primul rand sa fie oameni.

Sa-i ierte Dumnezeu pentru crime si sa le dea intelepciune si compasiune pentru fiintele din jurul lor.Am si eu un vecin de o rautate rar intalnita care se leaga de toti si nu exista persoana cu care sa nu se fi certat.Nu iubeste nici animalele, bineinteles.Nu pot intelege un astfel de om, mai ales ca e parinte si bunic.

Sper ca va amintiti de ce i-a trecut prin cap prefectului de Bucuresti:Prefectul capitalei vrea eutanasierea cainilor fara stapan.Pe cand si a oamenilor fara adapost, a copiilor strazii,a bolnavilor si saracilor din Romania?

Din blogosfera.

Elisa.Să-ţi trăiască roşiile !

Elisa.O dată-n an

Ioan Usca.Sărutul morţii (Kriminalroman)

Theodora.STRIG URAAAA

Theodora.De ce ii uraste asa de mult Basescu pe pensionari si pe ziaristi?

Dispecer Blogosferă.Poltron…

Societate.Stiri de ultima ora

Tavi.DATORITA TRIADEI BASESCU -BVB,ROMANIA PIERDE 540 MILIOANE DE EURO :ESTE ELIMINATA DE BULGARIA DIN PROIECTUL SOUTH STREAM!!!

Daurel.“Spre deosebire de tragedie, …

Gina.margele colorate

15 Responses to Politia Comunitara Buhusi ucide caini din curti

  1. societate says:

    Un gest inuman, Dumnezeu va avea grija sa plateasca pentru fapta.

  2. Pingback: O dată-n an « Elisa-gradina mea de vis

  3. Sper ca toti acesti criminali sa fie pedepsiti de lege.mai sper ca oamenii sa ia atitudine de fiecare data cand asista la torturarea, chinuirea si uciderea animalelor.
    Se intreba cineva;oare suntem un popor de barbari?

  4. Pingback: Sărutul morţii (Kriminalroman) – II « Ioan Usca

  5. Pingback: Pensiile si ajutorul de somaj impozitate, Curtea Constitutionala atacata « Hai ca se poate!

  6. daurel says:

    O fi o afacer si asta…

  7. octavpelin says:

    Gabi,doar sunt dementi ca si Basescu 😦

  8. lavinicamitu says:

    O sa intru si pe blogul lui Tiberiu Lovin… dar ceva nu e in regula aici… Proprietarul a asistat la ucidera cainelui (ma refer la impuscarea cu seringi cu otrava)? Cu ce autoritate politistul a intrat pe o proprietate privata sa ridice cadavrul? O sa citesc mai multe despre caz…
    Nu exista cuvinte care sa descrie ce simtim, noi, iubitorii de animale, de viata pot spune, cand auzim, vedem, citim despre asemenea crime…
    De putin timp fac voluntariat la un adapost de cai din Bucuresti si inca persista socul pe care l-am avut la vederea si aflarea povestii fiecarui calut…
    Am vazut ca promovezi organizatii care se implica in salvarea animalutelor… Daca esti de acord, iti pot trimite un banner pentru adapostul despre care am vorbit..

  9. Pingback: Inundaţie… « Dispecer Blogosferă

  10. Pingback: Daca Basescu ar fi fost primul si singurul presedinte al Romaniei dupa Revolutie « Hai ca se poate!

  11. Chiar e afacere.

  12. nici nu e de mirare, cred ca-ti amintesti de propunerea prefectului capitalei.Si de uciderea cainilor cand domnul presedinte era primar.

  13. mai multe date se gasesc pe blogul lui Tiberiu lovin.Eu am preluat cateva fragmente.pesemne acel om nu a avut timp sa reactioneze cand i-a fost impuscat cainele cu seringa cu otrava.
    te felicit ca faci voluntariat la adapostul de animale.cred ca e multa durere si suferinta acolo, dar si bucurii.
    vreau bannerul adapostului, cum sa nu?Abia astept sa-l pun aici, macar asa sa ajut si eu.

  14. lavinicamitu says:

    O sa te rog sa imi lasi o adresa de email ca sa iti transmit codul bannerului. Multumesc!

  15. Am sa-ti trimit un e-mail atunci.Astept bannerul.
    Cu multa placere.

Lasă un comentariu