Va veni Mos Craciun si la Florin?

Am gasit un comentariu la articolul Proiectul Banca de Alimente, de fapt o rugaminte pentru a ajuta o familie care n-are ce pune pe masa de Craciun, nici brad,nimic nimic, doar saracie, datorii si tristete.

Va rog, daca aveti posibilitatea sa ajutati aceasta familie, acest copil sa simta ca Mos Craciun exista!Va multumesc si va doresc Craciun fericit!

ma numesc florin am 15 ani str independentei 24
si vin cu o mare rugaminte la dumneavoastra. vin sarbatorile de iarna craciunu
mos-nicolae si revelionu, iar noi nu avem ce pune pe masa . tata nu lucreaza
doar mama, si lucreaza la matura pe strada in frig si ger pentru 500 de lei pe
luna.tatal meu nu are de munca si dupa 23 una trecuta numai ia somaj. lucreaza doar mama mea. din banii acestia mama trebuie sa plateasca datoriile la magazin ,
datoriile la oameni care ne mai dau bani imprumut, si noi numai ramanem cu
nimic.va cer ajutorul ca sa ne ajutati si pe noi cu ce puteti ca sa punem de
sarbatori pe masa. va trimit acest mesaj de la calculatorul unui vecin care ne
mai ajuta si dansul din cand in cand.va rugam va rugam din tot sufletul sa ne
ajutati cum puteti ca sa ne facem si noi sarbatorile de iarna ca orice
om. Am vrea
si noi ca orice copil un pom de craciun. dar daca nu avem nu putem face nimic.
Dumnezeu sa va binecuvinteze si multa sanatate celor ce citesc.
va las numarul meu de telefon sa ma sunati daca vreti sa ma ajutati0731806200 va
multumesc

Din blogosfera.

Theodora.Dupa 21 de ani descopar ca traiesc mai rau decat inainte de Revolutie si ca unii mi-au furat tara

Mirela Pete.Dexign vă urează Sărbători fericite!

Elisa.pentru niste jumari

Caius. Colecţionara de coşmaruri – 31

Tavi.LA 21 DE ANI DE LA REVOLUTIE -BRASOVUL ISI COMEMOREAZA MORTII!

Gina.viața are gust de covrigi

Daurel.Felicitari

17 Responses to Va veni Mos Craciun si la Florin?

  1. Pingback: - Elisa – gradina mea de vis

  2. Pingback: Va veni Mos Craciun si la Florin? - Ziarul toateBlogurile.ro

  3. CELLA says:

    am pus un link în

    nu mai sper nimic, Gabi, şi asta nu-i încă nimic 😦

  4. Pingback: Metode specifice | Ioan Usca

  5. Filme Noi says:

    Deranjez in legatura cu un parteneriat cu siteul :
    http://www.axyy-site.com [ 7000 vizite ]
    http://www.onlinemoca.com [ 2000 vizite ]
    Daca esti interesat pot fi gasit la adresa de email sau id mess : happy_dar

  6. Pingback: Colecţionara de coşmaruri – 32 | Caius

  7. CELLA, multumesc.Poate ca va veni Mos Craciun la Florin, sper.

  8. Pingback: Cat de mare a ajuns disperarea romanilor? Nu trebuie sa ne sinucidem. Trebuie sa ne unim sa scoatem tara din necaz. « Hai ca se poate!

  9. Pingback: Trebuie sa ne solidarizam intre noi, nu sa ne sinucidem « Dum spiro, spero

  10. Pingback: - Elisa – gradina mea de vis

  11. Pingback: România la majorat | Gabriela Savitsky

  12. Pingback: Cristian Preda a mintit | Aici, Sonia Lorena

  13. Pingback: Mos Craciun revine « Cosmin Stefanescu's Blog

  14. daurel says:

    Sa va dea Domnul tot ce doriti !

  15. Pingback: Otto Pop » Crăciun Fericit!

  16. Multumesc mult, Daurel.
    La fel si dumneavoastra.
    Craciun fericit!

  17. Pingback: Un plan in care am incredere | Aici, Sonia Lorena

Lasă un comentariu