„România europeană”

Am aflat de la Isabellelorelai ca duminică, 12 aprilie 2009, la ora 12.00, europarlamentarul Corina Creţu lansează cartea . La Hotel Intercontinental, Sala Rapsodia.

Mai multe la Corina – aici.

Tot de la Isabellelorelai am auzit despre un concert caritabil pentru copiii din centrele de plasament, luni, 13 aprilie 2009, ora 20.00, în Clubul El Grande Comandante, cu EvO, Tep Zepi, Voodoo, White Ash.

Concertul este organizat de InConcert, în colaborare cu Consiliul Studenţilor CIG şi Senatul Studenţesc ASE, în folosul copiilor din centrele de plasament Orhideea şi Sfântul Iosif. Pentru ca şi aceşti copii să simtă bucuria sărbătorii de Paşti.

Preţul unui bilet este 15 lei. Cei care doresc să doneze mai mult o pot face. Mai multe aici.

5 Responses to „România europeană”

  1. octavpelin says:

    Gabi,interesanta cartea pe care o lanseaza Corina Cretu,sper sa intre in PE,o duminica frumoasa ! 🙂

  2. Si eu as vrea sa fie in PE.O simpatizez foarte mult si am incredere in ea,desi nu-i prea iubesc pe politicieni,Corina Cretu e diferita.

  3. corinacretu says:

    Multumesc din suflet pentru aceasta semnalare a aparitiei primei mele carti. Mi-ar fi placut sa ne cunoastem. Mult succes si numai bucurii!

  4. Si mie mi-a facut placere sa semnalez aceasta aparitie.Felicitari inca o data,sanatate multa si succes in toate domeniile.
    Multumesc pentru aprecieri si urari,cred ca pot sa spun ca ne cunoastem intro oarecare masura de pe aici,mai ales datorita Isabelleilorelai.
    O saptamana mai buna si Paste fericit!

  5. Kernenjoymn says:

    Прикольная статья, но хотелось бы поподробнее узнать о некоторых моментах… Как можно с Вами связаться?

Lasă un comentariu