Michael Jackson – „Dance Tribute Flash Mob” in Bucuresti

michael-jacksonMichael Jackson – „Dance Tribute Flash Mob” in Bucuresti

Update:video de la Flash Mob.

Toata lumea este invitata sa danseze sau sa priveasca pe 8 august 2009 la ora 18:00 in piata Charles de Gaulle si apoi la ora 19:00 in Piata Universitatii,invitatia facuta pe Facebook.

Urmariti mai jos pasii de dans pentru melodia „Beat it” si o galerie cu cateva din flash mob-urile care au avut loc in lume.

sursa

11 Responses to Michael Jackson – „Dance Tribute Flash Mob” in Bucuresti

  1. mihaella1 says:

    Gabi, melodia Beat it, a fost una dintre preferatele mele. Nu am fost fan M.J., dar recunonsc ca a fost cel mai bun din toate timpurile. Duminica placuta in continuare.

  2. Mihaela,ca si tine,nu am fost fanul lui Michael jackson,dar imi plac melodiile si spectacolul pe care doar el era in stare sa-l faca.Primele videoclipuri care mi-au atras atentia in mod deosebit tot ale lui au fost.
    Imi pare rau ca n-am stiut pana acum cat de trist si singur se simtea. 😦
    Weekend minunat si tie!

  3. octavpelin says:

    Gabi,imi place aceasta melodie,a fost printre primele a lui Michael Jackson,weekend placut 🙂

  4. Tavi,n-am stiut ca a fost printre primele lui melodii.
    O seara linistita!

  5. Pingback: Video: FlashMob Michael Jackson in Parcul Tineretului – Bucuresti | GeDeDe

  6. ionut says:

    MARVIN,LENNON,ELVIS,FREDY,RAY CHARLES,SINATRA,MICHAEL sapte nume si sapte
    indivizi care au avut o influenta enorma in muzica si dansul ultimilor zeci de ani.Au avut
    vieti tumultoase si decese misterioase.Parca TV.-urile de la noi sau inteles sa nu dea spectacole live cu acesti geniali muzicieni.VALOAREA o va dovedi timpul.

  7. Chiar daca nu mai sunt printre noi,muzica lor ii face sa traiasca pentru totdeauna.Nu stiu daca TV-urile au prezentat spectacolele lor,poate doar canalele de muzica.Am auzit ca s-au scos CD-uri cu muzica lor si a altora,colectiile „oldies but goldies” daca nu ma insel.
    Multumesc pentru mesaj.

  8. smara says:

    „Beat it” nu a fost nici pe departe una dintre primele lui melodii. „Beat it” face parte din albumul „Thriller” (1982), dar pana la „Beat it” a scos 4 albume: „Got to be there”, „Ben”, „Forever, Michael” si „Off the wall”!

  9. smara,multumesc pentru informatie.
    Am recunoscut ca nu stiu care sunt primele lui melodii si nu am cautat pe net.
    Astazi ar fi implinit 51 de ani,din pacate a plecat dincolo.Macar acum sa aiba pacea si linistea care i-au lipsit in viata pamanteana. 😦
    Odihneasca-se in pace!

  10. biancabutica says:

    maical! teybestc pacat ca ai murin an pare rau :((:((:(

  11. macar a lasat ceva in urma lui.

Lasă un comentariu