Petitie online pentru gestionarea cainilor fara stapan din Rm. Valcea

Un click va rugam! – petitie online pentru gestionarea cainilor fara stapan din Rm. Valcea

Semnati (si transmiteti mai departe) pentru sustinerea proiectului de gestionare a cainilor fara stapan din Rm. Valcea, prin care câinii fără stăpân din Râmnicu Vâlcea nu vor mai fi ucişi, ci vaccinaţi, sterilizaţi şi apoi eliberaţi.

http://www.petitieonline.ro/petitie-p55056047.html

Multumim!

S.O.S MOLDOVA!

Theodora.Moldova sub ape guvernantilor nu le pasa

11 Responses to Petitie online pentru gestionarea cainilor fara stapan din Rm. Valcea

  1. octavpelin says:

    Gabi,am dat click,o zi faina !

  2. gabriela says:

    Cred ca in orasul vostru, autoritatile sunt primele care nu respecta legislatia. Cu asa primar, ce pretentii sa mai ai. Poate ca ar fi bine sa fie si el sterilizat.

  3. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Fotografii din Cluj

  4. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » La mulți ani, Snejinka!

  5. Pingback: Adevărul din dicționare – Sânge balcanic (101) poem « Cosmin Stefanescu's Blog

  6. daurel says:

    De vreo 10 ani am mereu in curte min. 7 caini fosti maidanezi; i-au adus fiicele mele, apoi au plecat in lume…Sunt indignat cand unii cumpara caini de rasa…Este o prostie..Acei caini nu vor rezista ca maidanezi, daca-i lasa stapanii fara ingrijire…Teorii…

  7. Tavi, multumesc.
    Am vazut ca ai semnat petitia.

  8. Gabriela, nu sunt din Rm.Valcea.Am primit pe e-mail aceasta petitie si m-am gandit sa o postez pe blog in speranta ca se vor aduna semnaturi.
    Acum ma gandesc daca sunt probleme si la noi in oras.Din cate stiu, nu sunt decat cele obisnuite cu oamenii care urasc animalutele si orice nu e dupa placul lor.
    Sper ca primarul nostru nu e de acord cu crimele.

  9. Va felicit pentru ca aveti grija de animalute.Sunteti un om bun la fel si fiicele dvs.
    La fel cred si eu despre cainii de rasa.Sunt unii care isi iau caine ca sa fie la moda, apoi il arunca sau il dau oricui cand se satura de el. 😦
    E valabil si in cazul altor animalute.

  10. Gabi,
    Cu vreo zece zile in urma, am fost in zona de care vorbesti, la Calimanesti. Sunt multi caini vagabonzi,unii chiar in preajma hotelurilor.
    Acelasi lucru se intampla in marele parc din orasul meu. Haitele alearga printre copaci si pe alei, starnind teama celor care se plimba. Cei mai multi devin agresivi, cand apar persoane cu caini proprii.
    Noi ingrijim un caine bland care pazeste masinile din parcare.

  11. Gina, eu nici n-am fost vreodata pe acolo, dar am pus anuntul fiindca sper sa se adune semnaturi.Si la noi sunt caini destul de multi, dar am observat ca devin agresivi doar daca-s provocati, intaratati, loviti…
    Ei nu sunt vinovati ca au ajuns pe strada…Acum nu mai vreau sa vorbesc despre asta.
    Ma bucur sa aud ca aveti si voi un caine la bloc, asa avem toti, doar ca unii nu-i suporta si chiar ii omoara cu cruzime. 😦

Lasă un comentariu